CKD با کراتینین 5.5: چگونه برای کاهش کراتینین بالا
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سطح کراتینین بالا یکی از علائم شایع بیماری مزمن کلیه است، چگونه به آن را کاهش دهد موضوع نگران بیمار است. یکی از بیماران با کراتینین 5.5، یک بار از من خواست هر گونه روش وجود دارد برای کاهش سطح کراتینین بالا. پاسخ مثبت است، اما اگر شما می خواهید آن را پایین تر، شما نیاز به آن را می دانم و پس از آن درمان های مربوطه.

چرا کراتینین به بالا؟ شما می دانید، کراتینین مواد زائد از سوخت و ساز بدن عضلانی است و آنها باید از طریق گلومرول کلیه ها ما فیلتر و سپس توسط ادرار تخلیه شده است. اگر گلومرول ها آسیب دیده و GFR (عملکرد فیلتراسیون گلومرولی) کاهش می یابد، این ضایعات خواهد شد و نه اجازه خاموش، سپس این سموم در خون باقی بماند، به همین دلیل است کراتینین سرم را نشان می دهد بالا. کراتینین بالا به معنای مواد سمی در بدن است. به طور کلی یک بار سطح کراتینین بالاتر است، بیش از 50 درصد عملکرد کلیه وجود دارد آسیب دیده است. اما بسیاری عوامل می توانند سطح کراتینین بعد از کلیه آسیب دیده، مانند ورزش و گوشت و غیره تحت تاثیر قرار دهد پس شما باید با توجه به مراقبت های روزانه شما را بپردازد. شما بهتر که کم نمک، کم چرب و رژیم غذایی پروتئین با کیفیت بالا. مواد غذایی ممکن است برخی از کمک با این حال می تواند بیماری را از ریشه درمان نمی کنند. اما در مورد آن نگران نباشید، چرا که درمان به موقع باعث می شود که وضعیت شما بهتر است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy ثابت شده است که یک روش موثر درمانی در درمان بیماری مزمن کلیه. با کمک آن، سطح کراتینین شما می تواند به تدریج کاهش داده و پیشرفت این بیماری می توان جلوگیری کرد و یا به تعویق افتاد. بنابراین شما می توانید بهتر و طولانی تر با این بیماری زندگی می کنند. اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد این روش درمان یا سؤالات دیگر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

CKD با کراتینین 5.5: چگونه برای کاهش کراتینین بالا





:: برچسب‌ها: CKD، کراتینین 5 , 5، چگونه برای کاهش کراتینین بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: